عشق واقعی...


من و ئاواتەکانم...

داستان یکی شدن من همراه روح این آتشدان، جدا شدنم همراه پنهانی های فلز مرگ،حکایت بود. اما بنگر، اما بنگر، عشق چه یاری به ما میکند.


پسر؛ میشه بمونی؟؟؟♥
دختر؛نه ماکه قبلا حرفامونو زدیم...بازشروع نکنااااا...
پسر؛باشه خب؛آخه من دوست دارم
دختر؛ خب منم دوست دارم
پسر ؛خب پس اینکاراچیه؟هااا؟
دختر؛گفتم که نمیشه!
پسر؛آخه.....باشه پس...مواظب خودت باش!
دختر؛باشه خب کاری نداری؟
پسر؛ ......
دختر؛الو
پسر؛جانم بگو!
دختر؛ گفتم حرفی نداری؟
پسر؛نه...توخواسته ای نداری؟؟؟
دختر؛فقط یه چیز؛ اگه یه روز خواستی منو ببینی واسم گل رز میاری؟؟؟
پسر؛چرا که نه؛
دختر؛باشه ممنون ؛
پسر؛خداحافظت عشقم...
دختر؛نه یه دقه صب کن....
پسر؛قطع کردو نشنید...!
دختراشک ازچشماش سرازیر شد؛
بعداز یه ماه دختر بخاطر سرطانش ؛مرد!!!
نامه ای که نوشته بود؛
سلام...ازم دلخوری؟ خب...نخواستم بادیدن غم هام درد بکشی!
ناراحت نباش از دستم...لامصب زود قطع کردی نشدبت بگم خیلی دوست دارم...
راستی گل رز هایی رو که قولشو دادی...هنوزسرقولت هستی دیگه؟؟؟
پاشو بیا سرخاکم دیوونه تنهام...
""""""""""""""""""""
غافل ازینکه پسر همون روز خداحافظیشون خودکشی کرده...!!!
بسلامتی کسایی که عشقشون واقعا عشقه.......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:,ساعت 20:36 توسط m!$$ KoUrD| |


Power By: LoxBlog.Com